החל מהשבוע הבא: תגבור משמעותי של התחבורה הציבורית בחריש
סוף סוף: החל מ-14 במאי 2023 לקווים הבין-עירוניים לחריש וממנה יתווספו 53 נסיעות ביום ו-61 נסיעות בסופי השבוע (ימי שישי ומוצאי שבת). עם זאת, קו חדש לאזור המרכז, וכן קו אוטובוס פנימי נוסף בחריש ייאלצו לחכות לפעימת התגבור הבאה
מיום ראשון הקרוב (14 במאי 2023) תגביר חברת קווים באופן משמעותי את תדירות קווי התחבורה הציבורית לחריש.
במסגרת המהלך החדש יתווספו 53 נסיעות ביום ו-61 נסיעות בסופי השבוע (ימי שישי ומוצאי שבת) לקווים הבינעירוניים לחריש וממנה.
קו 60 בין חריש לחדרה יתוגבר ב-17 נסיעות בכל יום בימים א'-ה', ב-13 נסיעות בימי שישי וב-8 נסיעות במוצאי שבת.
קו 71 בין חריש לבנימינה יתוגבר ב-20 נסיעות בכל יום בימים א'-ה', ב-16 נסיעות בימי שישי וב-6 נסיעות במוצאי שבת.
קו 631 בין חריש לחיפה יתוגבר ב-10 נסיעות בכל יום בימים א'-ה', ב-6 נסיעות בימי שישי ובשתי נסיעות במוצאי שבת.
קו 632 בין חריש לתל אביב יתוגבר ב-6 נסיעות בכל יום בימים א'-ה', ב-8 נסיעות בימי שישי ובשתי נסיעות במוצאי שבת.
פרטים מדויקים על זמני הקווים ומסלולי הקווים מופיעים באתר חברת קווים.
בהמשך: קו חדש למרכז
המהלך הנוכחי של תגבור התחבורה הציבורית לחריש היה אמור לצאת לפועל עוד קודם לכן. הוא תוקצב מראש במסגרת תקציב המדינה ובמסגרת החלטת הממשלה לחריש, אבל מחסור באוטובוסים בעקבות משבר הרכב העולמי ועיכובים בתהליכי הרכבת האוטובוסים בישראל גרמו לדחייה משמעותית ביישום המהלך.
בפעימת התגבור הבאה מתוכנן קו חדש לאזור המרכז, וכן קו אוטובוס פנימי נוסף בחריש שיצטרף לקו 22 שפועל כיום. עם תחילת פעילותו של הקו החדש יחול שינוי גם במסלולו של קו 22, שכיום פועל כקו מאסף. מסלולי שני הקווים יהיו קצרים יחסית, במטרה לשפר את התדירות והיעילות של מערך הקווים הפנימיים בחריש. כזכור, בניית מסוף התחבורה המערבי, שעלותו המוערכת היא 32 מיליון שקלים, אמורה להסתיים בעוד כשנה.
לקריאה נוספת: משרד התחבורה אישר תקציבים להרחבת ושיפור תשתיות הכבישים באיזור חריש
בשעה טובה. מה עם הרכבת?